8. 4. 2015

Kudy má blog jíti?

Vím, je to už hodně dlouho, co jsem naposledy publikoval. Ne, že bych nic neudělal, ale bohužel je vše teď takový nemalý šmejd a k tomu všemu WIP (work in progress). Investuji především síly do větších projektů, které mám v hlavě už pár let, ale stále je čas od času od základu poupravím, aby byl příběh alespoň trochu atraktivní (dnes se mi snad už podařilo nalézt onen stav rovnovážnosti). Ironií je, že když už člověk začne pracovat na něčem větším, začne ztrácet síly a náhle si říká, že by nebylo špatné napsat si něco měnšího na obnovení ztracených sil. Jenže v ten moment začnete investovat energii do výmýšlení jiných věcí a začne vám chybět na hlavní projekty.

Nejspíše neumím odpočívat...

Avšak tohle není ten nejdůležitější obsah příspěvku. Zajímalo by mě pár názorů od vás čtenářů (pokud tedy nějaké mám), jaké příběhy se vám líbí, a co byste rádi častěji viděli. Uvědomuji si, že si v dnešní uspěchané době člověk na dlouhé eseje moc času neudělá (nebo se mýlím?) a pokud by někdo čas od času ocenil nějakou drobnou báseň, nebo drabble, nebráním se této možnosti. Pokud sami máte nějaké náměty, které byste třeba rádi viděli zpracované mojí rukou, klidně se podělte, já si takto ušetřím spoustu času s vymýšlením a vy si přečtete něco, co jste si chtěli přečíst už delší dobu.

Jelikož si ve volném čase rád zahraji, tak jsem i zvažoval, že bych mohl psát herní recenze, případně pořizovat i herní videa.

Taky zvažuji, že bych tu vytvořil obrázkovou galerii a podělil se o svoji začínající grafickou tvorbu s drobným komentářem.

Nápadů je hodně, ale nechci zbytečně investovat čas do věcí, které by nikomu neudělali radost.

Žádné komentáře:

Okomentovat